تم حل مشكلة الموبايلات بكل انواعها الوايرليس مع سيرفر المايكروتيك وداعا لمشاكل الهوتسبوت بعد اليوم ..فكرة جبارة للموبايلات والصفحة الخاصة بتسجيل الدخول


اكتر حاجة بتزهق صاحب الشبكة 

هى الموبايلات

وكترت جدا جدا جدا لدرجة ان توصيلة كاملة من الالف للياء 

بتبقى علشان خاطر الموبايل

طيب عندى مشاكل كتير اوى مع الموبايل

اولهم صفحة الهوتسبوت مبتظهرش كاملة

او بتظهر بس مربعات اليوزر والباص مبتظهرش

طب انا صفحتى كبيرة وبتقعد تحمل كتير اوى على الموبايل

طب ايه رايك نخلى الميكروتيك ذكى اوى اوى اوى

احنا هانقوله والنبى ياعم الامور

لو حد من بتوع الموبايلات عاوز يدخل اليوزر والباسورد اعطى له 

صفحة خفيفة جدا تظهر معاه فى اقل من ثانية ويظهر اليوزر والباص

ولو حد من العتاولة بتوع الكمبيوترات طلب الصفحة ارزع صفحتى فى وش اهله

الترجمة العلمية

لو جت لك شاشة بحجم 600 يبقى ده موبايل 

اعطى له الصفحة الاصلية بتاع ميكروتيك

لو جت لك شاشة اكبر من 800 يبقى ده كمبيوتر

 اعطى له صفحتى اللى انا عاملها؟.

مفهمتوش حاجة؟..

انا كنت كده برضه بس المهندس محمود ابو الدهب الله يبارك له عرفنى وفهمنى

وانا بقى هافهمكم كلكم؟!!

يابختك ياحوووووووووووووودة بتفهم واحد بس

وانا اللى ابن البطة السودا هافهم مصر والعالم العربى كللللللللللللللللللللله

شوف لو دخلت بالموبايل هايظهر لى ايه؟!!


 ولو دخلت من الكمبيوتر العادى




شاهد فيديو الفهامة للفقيه العلامة شادى سوفت الدمياطى...ههههههههه




والان تحميل الملفات كاملة

all

تحياتى لكم



شادى سوفت




تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.

عن الكاتب

هذا النص هو مثال لنص يمكن أن يستبدل في نفس المساحة، لقد تم توليد هذا النص من مولد النص العربى

0 التعليقات لموضوع "تم حل مشكلة الموبايلات بكل انواعها الوايرليس مع سيرفر المايكروتيك وداعا لمشاكل الهوتسبوت بعد اليوم ..فكرة جبارة للموبايلات والصفحة الخاصة بتسجيل الدخول"


الابتسامات الابتسامات